Lorem ipsum
Class aptent taciti sociosqu ad litora

19:18
סקירה כללית של ההוצאות החודשיות של מעסה

מעסיקים אומרים כי מעסים להרוויח הרבה. אף אחד לא מתווכח עם זה. אבל מה יהיה הכנסה טהורה? לדוגמה, אם אנחנו מדברים על ליווי, אז יש בנות צריך להוציא סכומים נהדר לרכישת בגדים מותג וטיפול. ומה עם עובדי סלוני עיסוי? שקול אם ההשקעה החודשית לא "תאכל" את כל השכר.

שמירה על צורה גופנית חשובה מאוד עבור Masseuses

פריט זה לא ניתן לזרוק הרחק ההוצאות החודשיות. העובדה היא כי עיסוי הוא צריכת אנרגיה מאוד. ולכן הבנות צריכות להיות קשה ופותחה פיזית. ידיות חלשות יהיה מאוד קשה "הברך" הגוף של לקוח שומן, ולכן יהיה צורך להשקיע על כושר.

בנוסף, במקצוע זה, גמישות ופלסטיק חשובים מאוד, ולכן, מתיחה לא יפגע. עם זאת, אתה יכול פשוט ללכת לאולם ולעשות בסוף האימון קבוצה מיוחדת של תרגילים. באינטרנט הרבה תוכניות חינם.

העברת עצמך - הקו הגדול ביותר של ההוצאות עבור מעסים

המראה האטרקטיבי הוא מאוד חשוב לבנות בסלוני עיסוי. במקרה זה, אתה לא יכול להיות יופי, אבל טוב מאוד groomed. MASEUSE בהחלט יהיה צריך להיות בילה על:

  • אפילציה של כל הגוף. מאז יש קשר מתמיד של חלקים שונים של הגוף עם העור של הלקוח, זה צריך לחוות את התחושות הנעימות ביותר מהתהליך. שום דבר לא צריך לדקור או לדגדג אותו.
  • פדיקור עם עצירה חובה ועיבוד העקב. בין האורחים יש לעתים קרובות רגל פטישיסטים, כלומר הרגליים צריך להיות במצב מושלם.
  • מָנִיקוּר. ידיים - הנשק העיקרי של מעסה. מסמרים לא צריך להיות ארוך, אבל מותר לכסות אותם עם לכה.
  • הספר. כאן scects עשוי להשתנות. כמה בנות רק להרים את הטיפים פעם בחודש, אחרים יצטרכו להרגיז על הציור. נמס, זרדים או הרחבות שיער. הכל תלוי איזה תסרוקת נושאת עיסוי.
  • קוסמטיקה. קישוט הגבות והרחבה של ריסים הם נהלים בסיסיים כי בנות צריך לעשות. כל דבר אחר - אופציונלי. זה כולל טיפול פנים, ניקוי, מסכות, פילינג אחרים. כמו הכלכלה אתה יכול לעשות הביתה טיפול.
  • סוֹלָרִייָה. עור חיוור לא כל כך סקסי כהה. לכן, אם אין אפשרות לטוס לים כל 2-3 חודשים, תצטרך לצאת לסולריום. לא ניתן להשתמש בכלים, כפי שהם יכולים להישאר על הגוף של הלקוח במהלך עיסוי.
  • זוהי רק רשימה בסיסית של הוצאות. אם אתה רוצה, אתה יכול להוסיף סאונה, עיסויים, בריכת שחיה, עטיפות וטיפולי ספא אחרים. הכל תלוי במעמד של התא, שבו מעסה עובד, ואת האורחים של האורחים אל המראה של בנות.

    Masseusers צריך לדחות כסף על עדכון ארון ואביזרים

    את התוכניות יותר של המטפל עיסוי, יותר סיכוי לעשות את זה בעדינות להרוויח. עבור פגישות נושאים, חליפות ותכונות נדרשים. זה לא יעבוד בהקדם האפשרי, ולכן אתה יכול לחדש את הארון לפחות פעם בחודש. בנוסף, תחפושות במהירות לבוא לתוך disrepair, מלוכלך שמן עיסוי או למהר במהלך הפגישה, ולכן צריך להוציא כסף על חדש. לגבי פשתן ו גרב, זה בדרך כלל צריך להיות נרכש בתפזורת, כמו הבנות צריך לשנות את גרבונים 10 פעמים ביום, גרביים הם במהירות.

    אתה גם צריך לחדש את מגוון האביזרים שניתן להשתמש בהם במהלך עיסוי: שקיות עם דשא, אבני עיסוי, מקלות עץ חלקה, נוצות לא. ד '. שירותי ליווי

    מבוסות הוצאות נוספות

    יש עוד כמה פריטים של הוצאות כי בנות צריך לשקול. הם לא יכולים להיות חודשיים, אלא משקל:

  • תשלום קורסי הכשרה. צריך לשפר את הכישורים כל הזמן, כי אין גבול לשלמות.
  • מתכלים לעבודה. אנחנו מדברים על שמנים, גליונות חד פעמיים ואביזרי מקלחת. לפעמים הכל מספק סלון, אבל זה קורה שהכל קונה מעסויות עצמם.
  • Medoshotry. שכן יש צורך ליצור קשר עם עשרות גברים צריך להיות מעת לעת מסומנת למחלות עור.
  • אם הוספת חכירה של נסיעות דיור, מזון והוצאות על משק הבית הדרוש, ואז פשיטה היא לא סכום רע.

    לכן אין צורך להתעלף מהסכומים שמביעים על ידי בעלי הסלונים. לפחות שליש (אם לא חצי), אתה צריך להשקיע חודשי על הצורך חובה, והשאר ילך לרשימת המשאלות והצטברות. כמובן, הבנות יכולות להגדיל את הרווחים שלהם עקב עצה. לכן יש צורך להציג חריצות ותחכום בעבודה עם לקוחות.

    Просмотров: 503 | Добавил: sunggoddenoy | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar