Lorem ipsum
Class aptent taciti sociosqu ad litora

08:12
מלתחה Escalogue: אילו תלבושות יכול לבוא שימושי לפגישות עם לקוחות

אחד המרכיבים החשובים של המראה של הנערה הוא בגדים. Eskhodtnitsy צריך גישה מיוחדת לבחירה של תלבושות, שכן הפרטים של המקצוע כרוך בביקור אירועים שונים עם קוד שמלה קפדנית. בנוסף, אתה צריך להתאים את הסטטוס ואת רמת הלקוח, כדי לא להשליך אותו מול אנשים בעלי השפעה אחרים. במאמר, נשקול מה צריך להיות מלתחה לעבוד בתחום הפנאי.

אף אחד לא צריך אפילו לנחש שאתה עובד בליווי

Eschotnitsa הוא לא זונה או דיילת, היא לא צריך "מדים". מביט בך, אף אחד לא צריך אפילו מחשבות להתעורר שאתה איכשהו קשור לתחום הפנאי. אם אותם דיילים אותנו אנו לומדים בצורת, מבולבל הוא לבוש במיוחד ב vulgar כדי למשוך גברים, אסקסטה בכלל לא צריך לתת את המקצוע שלו למראה.

הדבר העיקרי בעבודה הוא אנונימיות וסודיות. לקוחות לא רק רוצים, ודורשים בנות נראה יפה ביותר הגון, ללא כל סימני זיהוי מיוחד יקבלו. כמובן, יש צורך כי התלבושת תואמת את הסטטוס של הלקוח. ב ESCRATE צריך לשים לב, אבל פשוט, כמו ילדה מפוארת, ולא על עובד פנאי.

שמלות לפגישות יומיומיות

בגדים צריכים לבחור, בהתבסס על התסריט שלהם פגישה. טיפש להיות ספארי בשמלה וסנדלים או באים בבית קפה בקיץ בשמלת הערב ברצפה. מראש של הבהרה שבה תאריך ילך. זכור כי הבגדים צריכים להדגיש את כל היתרונות שלך של הצורה ולהסתיר את החסרונות. במקביל זה יכול להיות סקסי, אבל באותו זמן לא וולגרי. בגדים צמודים, צוואר עמוק, חתך גבוה, בד שקוף - מכל לבחור משהו אחד, ולא בבת אחת.

עדיף לתת עדיפות לחצאיות ושמלות, תמיד להדגיש את הנשיות שלך עם בדים זורמים, הדפסים פרחוניים, רקמה או תחרה. גברים עייפים דגש חזק ועצמאי במכנסיים וג'ינס, הם רוצים לבזבז זמן בלעדי עם בנות חמודות ועדינות. צבעים עדיף לבחור מאופק, פסטל. התלבושת לא צריכה להיות "צועקת" ולמשוך הרבה תשומת לב מוגזמת לצמד שלך.

שמלות ערב

הם בהחלט צריכים ללכת לאור. אלה יכולים להיות טכניקות, מתחיל, ומסיבות, ורק רק מסעות פרסום על תיאטראות ומסעדות. שמלות ערב מדהימות צריך להיות קצת כדי לא לקחת את הקהל באותו תלבושת. לפעמים לקוחות מראים נדיבות ולתת לבנות בגדים ממותגים לשים אותה לפגוש אותה.

השמלה צריכה להיות ממש יקר, מסוגנן ויפה, כי במסיבה יהיו הרבה נשים שונות אשר מפורקים לחלוטין באופנה. ברכה או מזויף למותג ידוע הם יחושבו מיד, וזה יכול ליצור שמועות נוספות סביב אדם הלקוח, ולכן תמיד בזהירות להרים את התלבושת עבור פורמט האירוע כדי לא לפגוע במוניטין הלקוח.

חליפות עסקיות

כמה חליפות אתה בהחלט לבוא שימושי לפגישות עם אנשי עסקים. לקוחות כאלה בדרך כלל יש מעט מאוד זמן, ולכן הם אוהבים להיפגש עם בנות במקומות הבלתי צפויים ביותר, פשוטו כמשמעו ללא הפרדה מהעבודה. הם אוהבים לקחת סלסולס על פגישות עסקיות, כנסים וארוחת בוקר עסקיות, שם ההפרעות בין המקרים חמוד לתקשר ולבנות תוכניות לערב.

באופן טבעי, זה לא שווה ללכת לאירוע כזה בלבוש קוקטייל חמוד של כתום. תלבושת כזו תהיה נבדלת מאוד על רקע של מונוטוניות בשחור ולבן של תלבושות עסקיות, ולכן יצטרך להתאים אך ורק את קוד הלבוש כדי לחסוך אנונימיות ולא לסובב את המוניטין של הלקוח.

בגדים עבור resorts

אם אתה הולך לסיור ללוות לעיר הנופש, ואולי הלקוח לחצה עליך לרכוב על יאכטה או לחלק חופשה אל המלדיביים איתו, אז אתה צריך בגדים מיוחדים כי הוא מתאים אקלים צלוי. אלה יכולים להיות מעופפים שמלות החוף משי או בדים טבעיים. אל תשכח את כובע פס רחב מסוגנן משקפי שמש כדי להשלים את התמונה שלך של "הלבילה החילונית".

בנפרד שווה לטרוח על בגדי ים. עדיף להישאר על הגון יותר סגור כאן, ולא לקחת ביקיני משלושה חוטים וזוגות של בד משולש. להפגין שלהם וולגריות יקרות עם לקוחות רציניים. זכור כי בין המיניות לבין וולגריות פנים דקה מאוד.

מה לא לשים תאריך עם הלקוח

שקול כמה אפשרויות עבור תלבושות כי הם בהחלט לא שווה לשים את ההסלמה:

  • זונות בגדים. אלה הם גרבונים ברשת, מיני חצאיות, נעלי לכה אדומה ועוד. שום דבר בתמונה של אסקוגר לא צריך לחבר אותו עם "נופל" נשים, כמו סביב כדור הפנאי כל כך הרבה שמועות ללכת.
  • ספורט ו "גברים" בגדים. לא משנה איך אתה אוהב קפוצ 'ונים, ג' ינס רחב חולצות כלוב מסוגנן, כל זה לא האופציה הטובה ביותר עבור תאריך עם הלקוח. זכור כי לקוחות רוצים לראות נערות נשיות וחמודות בשמלות כדי להיות מסוגל להרגיש אבירים ורבותי.
  • זיופים עבור מותגים מפורסמים. אם אין כסף עבור הבגדים המקוריים, אז זה טוב יותר הרים ולקנות מאוחר יותר, אבל אתה לא צריך לקחת העתק. באור הגבוה ביותר, אנשים פשוט נשמרו בנושא זה, וזה נחשב מגונה מאוד ללבוש מזויף. אם מישהו מן הסביבה הקרובה של הלקוח יבחין בו בחברת נערה שהולכת בשמלה, רק מרוכזת מרחוק למשהו מותרות, היא יכולה להפוך לשמועות לא נעימות. כך שאין בעיות, לבחור בגדים של מותגים קטנים, אם כי תקציב, אבל לא לקנות העתק.
  • תלבושות וולגריות וולגריות. אם יש לך חזה, אז זה לא הכרחי לשפוך אותו לכולם. להפגין את היתרונות של הדמות יכול להיות הרבה יותר הגון. כמובן, גברים אוהבים להסתכל על הקסם הנשי המפתה, אבל לקוחות רציניים יש השקפות שמרניות הרבה יותר על זה. יתר על כן, המקומות שבהם אתה צריך ללכת, להציע בגדים הגון, ולכן בצורת דור חצי להופיע שם פשוט.
  • כללים אלה הנוגעים לארון האוכל יעזור לך להיראות נהדר והרמוניה. תמיד לקחת בחשבון את ההעדפות של הלקוח, מעמדו ואת פורמט הפגישה, כדי לא לטעות עם התלבושת. בגדים יכולים לקלקל את הרושם הראשון אם הוא נבחר באופן שגוי, מבלי לקחת בחשבון את התכונות של הדמות. אם אתה מרגיש שאתה לא יכול ליצור תמונה, ולאחר מכן להשתמש בשירותים של סטייליסטים. דירות דיסקרטיות בצפון

    Просмотров: 127 | Добавил: sunggoddenoy | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar