Lorem ipsum
Class aptent taciti sociosqu ad litora

18:11
איבד עניין באדם: דרכים להחזיר את התשוקה ביחס

היחסים בין גברים לנשים לעולם לא קל. הם תמיד יש מקום לא רק עבור רומנטיקה ורכות, אלא גם עבור מריבות, אי הבנה ובעיות. ודבר אחד כאשר הצמד לא רישם את מערכת היחסים שלו ויש לו "חוויה" קטנה. זה עוד דבר שאם שותפים אלה הם בני זוג מלאים שחיו במשך יותר משנה, כל נטל החיים וחוסר היציבות הפיננסית עברו. https://romantik69.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%92%d7%91%d7%a2%d7%aa%d7%99%d7%99%d7%9d/

התוכן של המאמר

1 צעד כדי קירור 2 מהמקום שבו הרגליים גדלות

במקרה זה, הכל הופך להיות הרבה יותר מסובך, שכן ההסתברות של קרע מביאה כאב גדול יותר. זה לא קל להבין באיזו שעה הבעל זז, אבל אפילו יותר בעיות מתרחשות אם האישה איבדה עניין באדם. במקרה זה, זה לא יהיה אפשרי פשוט למשוך הכל על הבלמים, שכן הטבע הנשי משתנה יותר רגשית.

מה גורם לדחייה מבנות, ולמה הם לפעמים להיות אדיש לשותף שלהם? איך להבין אם יש סיבה שיחה רצינית, או עדיין אתה רק צריך לשים את הנקודה? האם יש סיכוי חזרה לאיבוד אהבה? על כל זה במאמר שלנו.

צעד כדי קירור אני

גברים לעתים קרובות להתעלם הרגע שבו חצאי שלהם להיות נטוש. הסיבות כאן יכול להיות הרבה: עייפות, העלאה בעבודה, אמון ביציבות. זו הסיבה לבעלים הופך להיות הפתעה כאשר הגילויים האהובים עליהם פתאום מתחילים לדבר עליו פרידה או איכשהו לשנות את ההתנהגות שלהם. כך שזה לא הופך בעיה רצינית, ראוי לציין סימנים כי האות על מתבשל לִשְׂנוֹא.

אי רצון לדבר. כמובן, את הקצב המודרני של החיים לפעמים שוללת שותפים של אותם רגעים מתוקים כאשר אתה יכול פשוט לשבת לידיה ולהיעלם כל זה בנשמה. עם זאת, אם קודם לכן מותר לך לעצמנו "מותרות" בערב אני תוהה זה את זה בעניינים ולקבל הנאה ממנה, אז היעדר התכנסויות כאלה יכול לדבר על דבר אחד - אישה לא חווה עניין רב יותר פנאי משותף פטפוט. אדישות בפירוט.

תחזוקה של גברים עשירים - המשימה מסובכת נפשית. ישראל עשירה אינה מורגלת לציבור להראות נשים וילדים. זה יסודי להזמין eSquiten, זה ידגיש את הרמה יהיה חברה יפה.

לדוגמה, אישה קודם לכן היתה מאושרת מאוד כאשר באת מהחנות והביאה לה מתנה קטנה. או כועס על משחת שיניים שפופרת לא מסומנת שוב. ועכשיו היא הפכה למלכה מושלגת, שהבית לא שם לב לזוטות כאלה. יש מצב הפוך - אשתו מעצבנת הכל מקושרת עם בן זוגה. לא אינטרימה. סקס הוא מרכיב חשוב של מערכות יחסים, ולכן היעדרותו היא סימן בטוח שאתה לא כל כך חלק, כמו שאני רוצה. זה יכול להיגרם על ידי אי רצון אינטימיות כללית או בדיוק איתך. אם זה נכון, אז אתה צריך לשבת על השולחן משא ומתן ולדון במצב הנוכחי.

כמובן, סימנים יכולים להיות הרבה יותר, כי כל אדם הוא אדם, אבל כולם מדברים על דבר אחד - לילדה היתה עניין באדם, והיא כבר לא תוהה לשותף.

מאיפה הרגליים גדלות?

זה לא קל לקבל את העובדה כי השותף הוא יותר לא רואה אותך את הלוויין הכי רצוי של החיים. עם זאת, החופשה העצמית כאן היא כלום לא ישתנה. צריך לפעול ולעשות את זה בהחלטיות. אנו נסתכל על הראשי הסיבות שהנשים מאבדות את הרצון להיות קרוב לבעליהן, ו גם פתרונות אפשריים.

הסיבות הראשונות - שעמום. כן, חיי היומיום משותף לא תמיד חג בהיר מלא כיף ושמחה. עם זאת, אם כל יום בדומה לאחד הקודם, זה הופך להיות ברור - אין מספיק רגשות במערכת היחסים אירועים. "כדי לרפא" משעמום רק מספיק - להיכנס לתוך צפוף שלך לוח זמנים מספר אירועים. ללכת למסעדה, בקר בסרט, עבור לפיקניק. אתה יכול לבוא עם כל דבר, והכי חשוב, לך שני זה היה כמו. עוד סוף שבוע קטן כזה אתה לסדר, פחות סביר כי האישה תתחיל לפספס.

הסיבה השנייה של אדישות נשית היא אי הבנה. נשים וגברים מטבעם שונים מאוד, רגעים שונים כל כך תופסים Nonodynakovo. זה אומר שאם הכל מתאים לך, זה אופציונלי ו חצי שמח. זה עשוי להתברר כי האישה היא למעשה אומלל עם שלך החיים ורוצים להשתנות. כאן יעזור שיחה פרנק שבהם שניכם יצטרך לחשוף זה לזה. אחרת זה יבוא ברגע שבו הילדה קלה לעזוב, טורק את הדלת, ואתה לא תביני את זה קרה.

סיבה שלישית - זכר אגואיזם. זה קרה כי בעולם המודרני, הרצפה החלשה על נקוב עם עבודות חזקות ביצע אחריות רבה. בגלל זה, כמה בעיות הקשורות חלוקה לא הוגנת של התחייבויות עשוי לפעמים להתעורר. בעוד אדם אחרי העבודה נשענת, ובסוף השבוע הוא יכול להרשות לעצמו להירגע מלא, אישה היא כל הזמן במתח. בית, בישול, כביסה, ניקוי, גידול ילדים ובניית קריירה - כל זה הוא מחזור קבוע, שבו אין מקום לנשימה.

ברגעים כאלה מהבעל, דבר אחד נדרש - לקחת חלק מהעניינים. אין צורך לקרוא את המחצית של הסימון על הנושא של "נשים, קסטודיאנים של האח", כי זה רלוונטי במקרה כאשר Pasia לא עובד והוא עוסק רק על ידי הבית. אם היא מרוויחה בקושי בשלב זה, אז להיות כנים ולעזור לה להתמודד עם כל העניינים.

סיבה רביעית - אהבה עבר. רגשות יכולים פשוט תהום. אולי חוסר הרומנטיקה, ו אולי המראה באופק הוא מתחרה למדי יותר על הרצפה הגברית, אבל התוצאה היא אחת - קירור. במקרים כאלה, אם מתעניינים באדם, קשה להחזיר את התשוקה לשעבר. עם זאת, אם אתה לא רוצה לאבד את האדם אהוב שלך, אתה צריך לנסות שוב להתאהב בעצמו. זכור את הימים שבהם רק למדתי זה את זה, אכפתיות וציפה לפגישות.

בישראל, אין מקום חופשי לדעות קדומות, אם המילה באה לעיסוק בסוכנות ליווי. לגברים המקומיים יש סטנדרטים מוסריים גבוהים. בהחלט כולם מודעים לכך כיום Esquiten רק מלווה את הלקוח באירוע, תומך ראיון ו ליווי אישה VIP בכיתה יהיה סימן של מעמד.

אם "להחיות" את הרגשות האלה, אז הכל לא יכול להיות כל כך רע.

חמש סיבה - ציפיות מיותרות. הנערה חיכתה שהם יחיו בקן "נעים", לגדל ילדים וליהנות בשלום, והם צריכים להימצא דיור צנוע יותר, הם לא יוצרים ילדים מסיבה כלשהי, ועל הבלבול יכול להיות רק חולם על. אי שביעות רצון מהחיים שלהם עושה לעתים קרובות מכתבים עצבניים וקריטיים ביחס לבוחר שלו.

לתקן את המצב יעזור לדיון שבו אתה באמת אקספרס תביעות. אולי תצטרך לעבוד יותר כדי לשפר את המצב הכלכלי. כמעט כל בעיות משק הבית ניתן לפתור אם אתה מרגיש את הרצון לעזור בשותף ולעשות צעדים יחד כדי לפגוש את החלום.

לא כולם ניתנים לעבור את שלבי היחסים ולעולם לא חזק עם מכשולים. החיים מלאים בהפתעות, ולכן אין דבר על טבעי זה לפעמים אתה עלול להיות אומלל עם משהו. אבל נשים הן יצורים עדינים ופגיעים, הם מתירים יותר ומרגישים רגשות. בְּ מאחל שמישהו יכול להחזיר את המיקום של החצאים שלהם עבור זה רק רציתי מספיק. עם זאת, אם אין מה לעשות ולחכות לשינוי טוב יותר, אז בסופו של דבר אתה יכול להישאר לבד, כי אף אחד לא רוצה להיות Numbroins אדיש לבעיות של השותף. אז להתקרב שלך אהוב, ואז אתה לא תפחד כל מצוקה!

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. לעזור לזוגות לפתור בעיות בחיי המין.

להחזיר את התשוקה במערכת היחסים היא קלה יותר מאשר זה נראה. בני זוג שנמצאים בנישואין הם כבר לא השנה הראשונה, נראה כי תנוחות חדשות או צעצועים מאת חנויות למבוגרים הם עבור זוגות צעירים, אשר כל הזמן ניסויים במיטה ולא הצליחו להתמודד עם כל "קמעות" של החיים ושגרה. אם אתה חושב אותו דבר - הגיע הזמן לשנות את נקודת המבט. באירופה ובארה"ב, אפילו גמלאים להשתתף בחנויות מין! ואת הדרך הבטוחה ביותר להחזיר את התשוקה במערכת היחסים - להתחיל עם חיים אינטימיים. לעשות מגוון, ניסוי, לנסות אחד חדש, שינוי תפקידים, להוציא את המין מחוץ לחדר השינה - ליהנות זה את זה על ידי התוכנית המלאה!

Просмотров: 375 | Добавил: sunggoddenoy | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar