Lorem ipsum
Class aptent taciti sociosqu ad litora

21:42
אלה 10 עצות כפי שזה היה לעזור להאריך סקס במשך 20 דקות ועוד

שפיכה מוקדמת היא איך אנחנו כל הזמן מדברים, בעיה אמיתית כמעט בכל החבר 'ה. סקס הוא אחד מאופן שבו רובנו רגילים לדבר, השיעורים הנעימים ביותר בעולם, ובאופן טבעי, לצוד להאריך אותו יותר. בפרט, עצוב כאשר האיש צעיר, חזק ופעיל, אבל זה יכול גם לספק את בן הזוג שלו, כי זה מאוד מהר מגיע לגמר. בגלל זה, בחורים מפתחים פחד, באופן כללי, לבוש במיטה, כל הזמן, בסופו של דבר, קונפליקטים ואי הבנות לקרות לשותף שלהם.

התוכן של המאמר

1 כמה יחסי מין רגילים ממשיכים 2 שיטות רגילות ונגישות מרחיבות יחסי מין

כמה זמן הוא הרגיל, כמו אנשים נהגו להביע acti מינית

נורמה נפוצה, בדרך כלל לא, כי כל אדם הוא אדם. למישהו יש 2 דקות, איכשהו יש 5. בשנת 2005 נערך מחקר, שפורסם בכתב העת Journal of Journal of Minergy. בתהליך של ניסיון נלמדו 500 זוגות הטרוסקסואליים, אשר מדדו את משך יחסי המין שלהם. הערך הממוצע הוא גם 5.4 דקות.

אנו גם לא שאלה את הכנות של זוגות אלה, אבל על הפורומים המוקדש דילמה זו, גברים מופרדים בערך 2-3 דקות. בכל מקרה, אם משך הפעולה המינית הוא פחות מדקה, זה ללא ספק מדבר על הדילמה. דירות דיסקרטיות במרכז

בפרט, זה עצוב כי איך לשלוט שפיכה מוקדמת הוא קשה מאוד. גם אם גם אם במהלך מין, לחשוב על תיקונים נוספים, להאריך איך כולם יודעים, יחסי מין בקושי יכול להיות. רק תענוג יהיה מחשבות מפונקות על תקרות וטפטים. ללא ספק, ראוי להזכיר את העובדה שיש שיטות, טיפשי טבעם, והם די רגילים. נסה כמה מהם, ואולי שלך, כפי שכולם יודעים, חיים סקסי ישחקו סוף סוף צבעים חדשים.

שיטות רגילות ונגישות להאריך את רובנו רגילים לדבר, אקטרה מינית

תרגילים של קסל.

הכשרה של שרירים אינטימיים - תרגיל מסיבי לחיזוק זרם הדם לארגונים של אגן קטן. לרוב הוא מוצע לנשים, אבל מדענים הוכיחו כי התרגילים של קגל יש השפעה מועילה על פעילות זכר במיטה. שרירים אלה יכולים להיות מורגשים, אם עם השתנה להשעות את זרם השתן, מושך את שריר של התחתית האגן.

צריך להחזיק מעמד זה במשך 10 שניות, ולאחר מכן לשחרר את השרירים. ושוב, בסופו של דבר, לחזור על כמה פעמים. ללא ספק, ראוי להזכיר את מהו התרגיל של קגל, אשר צריך גם לחזור על כמה פעמים ביום. אתה יכול להתאמן לפחות מה השעה, לא בהכרח במהלך השתנה.

הגבלת הפעילות.

במהלך יחסי מין, זה בהחלט לא זז במהירות וחדות. במקרה של שפיכה מוקדמת, נסה לא, לבסוף, למהר, ליהנות איטי, תנועות רדודות. ותחושה שעומדת להשיג אורגזמה, פשוט לעצור חיכוך זמן מה, להירגע ולמשיך לנוע יותר.

נסה לגוון מין.

מסיבה כלשהי, רק דחיסה ספציפית נחשב לדבר כדי לדבר, וזה לא לגמרי כך.

לספק תשוקות משלך בישראל, במקרה שאתה מודל שיק מ בלארוס. ללמוד בישראל כיום בתחום הפנאי. ליידי מודל מראה הצעה לבנות קריירה ליווי. עבור "תאריכים" עם גבר מישראל היום אתה יכול להרוויח חודש מ 2600 יורו.

סקס מתחיל עם הרפיה, עיסוי ארוטי הכנה לליטוף חבר של חבר ללא חדירה. ואכן, ליטוף אוראלי הם מאוד פופולריים או, כפי שהנהיג, שילובים שונים של מין מין. יש לציין כי האפשרויות נקבעים, אבל כולם נקראים כך לדבר כדי להגדיר אדם בדרך מתאימה להסיח את זה איך אנחנו רגילים לדבר, אין מחשבות אחרות על הקושי שלנו. בנוסף, חדשנות כזו תהיה מרוצה לשני השותפים, ואפילו אלה נשים אשר מדי פעם לחוות אורגזמה, בזכות איך זה הוקם, ליטוף מיוחדים, תוכל ליהנות לחלוטין.

שינוי תנוחה לעתים קרובות יותר.

לא להגביל את החיים שלך עם אחד או שני פשטידות, אשר אתה מבין מההתחלה ועד סוף המין. נסה איך אנשים נהגו להביע את העמדות האחרונות, ולשנות אותם מספר פעמים במהלך יחסי מין. לקבלת אפשרות זו טמונה, כפי שאנו מביעים, טריק קטן - למעט איך הוא נהג להיות לידי ביטוי, את האלמנט הברור של החידוש במערכת היחסים היא גם שיטה טובה לתת חבר "מנוחה" במהלך שינוי ההוראות.

עבור ניסויים מתקדמים או אוהבים מאוד, ניתן למין, באופן כללי, לבחור תנוחות למין שידרש כיצד אנו מדברים כל הזמן עם סיבולת פיזית גדולה. ניסיון לשמור על איך העמדה הקשה ומעקב של הטכניקה הנכונה יעזרו להימנע משפיכה מוקדמת.

בחר תנוחות כאלה המסייעות להחזיק יותר.

עצה זו דומה לזה הקודם, אבל עם איך אנחנו מביעים, את התיקון שאתה צריך לבחור לא פשוט, כפי שכולם יודעים, תנוחה מורכבת, אבל כך שהיא לא, כמו שאנחנו כל הזמן אומר את העמוק ביותר. אם התנוחה מאפשרת לשותף ללכת, בסופו של דבר, לנוע במהירות ולכל אורך, למשל, כלבלב בסגנון, זה לא יהיה מאוד מועיל להחזיק מעמד זמן רב יותר. אתה יכול לבחור את התנוחות, המאפשר חדירה קטנה או לא לאפשר לחיכוכים העמוקים ביותר, למשל - מיקום לוטוס או תנוחה מיסיונרית, מיסיונרית.

נסו לעצור את האורגזמה.

עבור חבר 'ה עם כישלון של שפיכה מוקדמת, בסופו של דבר, זה שימושי ללמוד איך לרסן את האורגזמה במהלך אוננות או, כמו שאתנו כל הזמן אומר יחסי מין. המהות של הטכניקה היא פשוטה - להביא את עצמן על סף אורגזמה, ואז, זה הפך, לעצור את סקסי לעניינים, להירגע ולהירגע. תרגול שיטה זו, אתה יכול לשלוט טוב יותר את הגוף ואת המוח, ובהתאם לנהל את הזקפה שלך. יש לומר כי הדבר העיקרי במקרה זה הוא לא לשכוח, באופן כללי, כדי ליישם חומרי סיכה ו lotions, כדי לא להופיע.

נסה את הציוד של סחיטה \ דחיסה.

השיטה היא כי כאשר מתקרב לאורגזמה, להאט לדחוס את ראש החבר.

התקשות סובייטיות ומידע פגם הולידו שיפוט שווא כי ליווי - כל זה משהו, מביש, זה מה שיש לשתוק. אך לעיתים רחוקות בעלות מידע כי שירותי ליווי בישראל אין להם שום דבר יחד עם זנות.

יש צורך ללחוץ מעט את אצבעות ענק ואינדקס על השופכה. זה אפשרי כי פעולה זו הרגילה גם מסייעת באופן מיידי את המתח הקדמי, לשפוך דם מחבר, כיבוי כגון רבים באים לידי ביטוי, יחסי מין.

אוננות הכנה.

זוהי השיטה הנפוצה ביותר כדי למנוע שפיכה במהירות, אשר, בסופו של דבר, קורה, אם אדם יש זמן רב מודאג הרבה, או עדיין לא, כפי שכולם יודעים, יחסי מין. אז אפילו הנשיקה התמימה ביותר, לגעת או לליטוף יכול להוביל לתגובה מיידית. האידיאל לבחור זמן קצר לפני סקס, ולקבל פריקה, אז אתה סוף סוף צריך סקס עם שותף, ולכן, יחסי מין יגדל.

בחר קונדומים מתאימים.

הקונדום הוא לא רק רבים באים לידי ביטוי, את ההגנה הטובה ביותר נגד stis והריון לא רצוי, אלא גם עוזר טוב ברצון לגדול זמן, כפי שכולם יודעים יחסי מין. כמעט כל יצרני הקונדום להפוך אותם משכבה עבה של לטקס, אשר מסייע להפחית רגישות. כמובן, כולנו יודעים היטב מה או שאתה יכול, לשים את זה בעדינות, לחוות קונדומים שיש להם השפעות הארכת. הם מכילים הרדמה שמונעת שפיכה מוקדמת.

השתמש במשאבים.

המחקר שנערך בשנת 2017 הוכיח כי חומרי סיכה המכילים benzocaine גדלים משך אוקטובר מינית.

העניין הוא שהוא הוא נוקאאוט, זה נותן את ההשפעה של מקומות אינטימיים "הקפאת", אשר מעט לאבד רגישות. אפקטים דומים ניחנים תרסיסים, קרמים וחומרי סיכה. תארו לעצמכם עובדה אחת, אבל בסופו של דבר צריך להיות זהיר. יש להזהיר את השותף על השימוש של קרנות שיש משככי כאבים ומעשים הקפאת ולוודא שיש לך שתי תגובה אלרגית שלהם.

אבל האידיאל ביותר הוא להתייעץ עם הרופא. אין שום דבר מטורף כדי ליצור קשר עם המומחיות עם הגדלת משלה. רק רופא יוכל כראוי להקים את הגורם של זרעים מוקדמים, להרים, כמו רבים באים לידי ביטוי, ההכנות התרופות הם באופן אישי עבור כמה מאיתנו כל הזמן אומר שכל מטופל יקבע מינון ומשך הקבלה.

לעסוק בתרופות עצמית במקרה זה - קיצוני כי אתה צריך לעשות זאת לומר. ואכן, חיים סקסיים יציבים, רגשות ורגשות נעימים עומדים, כפי שרבים מתבטאים כך שבסופו של דבר, לטפל בבריאותם שלהם.

Просмотров: 128 | Добавил: sunggoddenoy | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar